RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


RPGirlzahahahah
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Vrijdag - Party Noah

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Yael

Yael


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Emptydi aug 09, 2011 8:14 am

Chris' lippen voelden echt zacht en warm aan, hij rook lekker en ook zijn lichaam was lekker warm. Waarom had Yael dit niet eerder gedaan? Ugh. Maar dat maakte niet uit, nu hadden ze tijd zat! Yaels handen gleden naar zijn heupen en daar hield ze hem vast. Aghsfdfdhgdhg!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cher
Admin
Cher


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Emptydi aug 09, 2011 8:16 am

"Aw, thanks!" Ze wist wel dat ze hem deed herinneren aan zijn ex, en dat was waarschijnlijk ook waarom hij deze opmerking maakte, maar dat maakte nu even niet uit. Ze streek met haar vingers langs zijn zij, en keek hem even vertederd aan. "En jij bent lief, zelfs dronken," zei ze grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgirls.actieforum.com
Alexander

Alexander


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Emptydi aug 09, 2011 8:19 am

Alex gaf haar nog een klein kusje en gleed toen een eindje naar beneden, om haar ondergoed zachtjes uit te trekken. Ondertussen keek hij met zijn vrolijke, wazigjes oogjes haar aan.
"Ik zal lief zijn," Fluisterde hij met een klein glimlachje toen ze eindelijk beide naakt waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Emptydi aug 09, 2011 9:03 am

Chris voelde nu wel heel erg veel kriebels in zijn maag, en hoewel hij het eigenlijk had willen negeren liet zijn lichaam hem geen keus. Dit waren geen vlinders of wat dan ook, dit was iets heel anders en het was niet goed. Nog net op tijd had hij de rand van de jacuzzi bereikt, was hij eroverheen gaan hangen, om vervolgens zijn hele maaginhoud weer over de grond te laten vloeien. Hij bleef voor de zekerheid nog maar even hangen, voor het geval er nog iets achteraan ging komen.
Oeps. Dit was niet bepaald zijn bedoeling geweest, en hij was nu wel een hele mooie kans aan het verspillen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yael

Yael


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Emptydi aug 09, 2011 9:17 am

Oh god. Het ene moment stond Yael tegen de rand van de jacuzzi aangedrukt en zoende Chris haar, en het andere moment hing hij over dezelfde rand heen om zijn hele maaginhoud eruit te gooien. Dit was niet Yael's bedoeling geweest, en ze nam aan dat dat ook niet die van Chris was. 'Ehr.. gaat het?' bracht ze eruit. Wat moest ze anders zeggen?! Ze nam voor om niet daar de berg kots te kijken, anders zou ze zelf alleen maar misselijker worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Emptydi aug 09, 2011 9:27 am

Zodra Chris eindelijk weer op durfde te kijken zag hij opeens 2.. 3.. nu zelfs 4 Yaels! Dat vond hij wel leuk. Een grote grijns verscheen op zijn gezicht, al was het nu eerder wat sukkelig. Net als de manier waarop hij knikte. 'Ja hoor, alles onder controle,' stelde hij haar gerust. Hij wilde zijn armen weer om haar heen slaan, maar wist eigenlijk niet wat de goede Yael was en probeerde dus maar wat. Helaas greep hij mis en belandde hij met zijn gezicht weer in het water. Ging lekker dit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yael

Yael


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Emptydi aug 09, 2011 10:37 am

Yael grinnikte. Alles onder controle? Ja hoor! 'Ik denk dat het slimmer is om eerst die jacuzzi uit te komen voordat je nog gevaarlijke dingen hierin onderneemt. Ofzo.' Het moment was wel verpest, maar gelukkig had Chris háár niet ondergekotst! Ulgh. Straks moest ze zelf nog kotsen, bij het idee al! Zelf stapte Yael de jacuzzi uit, over de kots heen en trok haar heels aan. Ja, dat stond erg charmant. In haar ondergoed terwijl ze ineens 12 cm langer was! Misschien moest ze dadelijk maar kijken waar haar topje was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Emptydi aug 09, 2011 10:51 am

Helaas was Chris niet zo'n held als het aankwam op een jacuzzi uitstappen. In deze toestand. Hij gleed nog een paar keer bijna uit, viel zelfs twee keer nog achterover, maar wist uiteindelijk heelhuids op de grond te komen te staan. Meteen greep hij zich vast aan Yael, zodat hij tenminste een beetje stevigheid had. 'Oké. Waar is het feestje heen?!!' Waarom was alles zo draaierig opeens? Het leek wel alsof de alcohol nu pas helemaal ingewerkt was. En alsof er wat verkeerd in zijn drankje had gezeten - wat natuurlijk onmogelijk was maar toch. MIsschien had hij wel gewoon echt veel te veel op. 'Yael je bent zo mooi zooooooooooo,' lalde hij. 'Ik wist niet dat je nog zusjes had.' Eh, wat? Hij was echt een idioot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yael

Yael


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Emptydi aug 09, 2011 10:59 am

Yael pakte Chris bij zijn arm vast en probeerde nog recht te staan, aangezien Chris zich ook helemaal aan haar had vastgeklompen. Het was wel een grappig gezicht, een Chris in deze toestand. Misschien moest ze hem naar huis brengen ofzo? Als ze hem nu los zou laten zou hij omvallen en amper overeind komen! 'Het feeeeestje is hier,' kreeg ze er zelf moeilijk uit. Oké, misschien ging dat niet werken aangezien Yael ook een slokje teveel op had. 'Enen, ik heb,' ze stopte even voor een onderbreking met heel veel gelach. 'Ik heb geen zusjes!!' Toch? Die had ze toch ook helemaal niet? Eens even kijken.. volgensmij had ze een oudere zus. Ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Emptydi aug 09, 2011 11:03 am

Dat vond Chris toch wel een beetje vreemd? Hoezo ze had geen zusjes? Wie waren die drie leuke meisjes dan? Ze leken anders verdacht veel op Yael hoor. 'Ik zie helemaal niemand meer, waar zijn ze heen?' vroeg hij bijna onverstaanbaar. Was het feestje soms al afgelopen? Chris keek Yael een beetje vreemd aan. 'Ik heb dorst en ik ben moe. Waar gaan we heen? Laten we de nieuweling in het zwembad gaan duwen jaaaaaaaaa.' Het was duidelijk dat Chris niet meer wist wat hij allemaal aan het zeggen was, maar dat hij plezier had stond vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yael

Yael


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Emptydi aug 09, 2011 11:07 am

'Neeeee ik heb geen zusjes, echt niet!! Misschien willen mensen graag op mij lijken, ofzo' Misschien was Yael het kwijt geraakt, maar ze had toch echt echt echt géén zusjes? Huh?! 'Laten we naar mijn huis gaan! Misschien is iedereen daarheen gegaan toen ik zei dat ik ook een feestje wilde geven!' riep ze enthousiast uit met veel gegrinnik en gespartel. Oja? Had ze dat gezegd? Ach joh, maakte niet uit! Dan gingen ze maar als nog naar haar huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Emptydi aug 09, 2011 11:12 am

Chris haalde enkel zijn schouders op. Het maakte hem niks uit waar ze heen gingen, als er maar een feestje was. Niet dat hij nog op zijn eigen benen kon staan of ook nog maar in staat was om te feesten, maar toch. Op dit moment wilde hij feesten, dus zocht hij een feestje. 'Ik weet de weg niet meer dus je moet hem zelf aanwijzen,' brabbelde hij al net zo onduidelijk als even geleden. Kon hij het helpen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Yael

Yael


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Emptydi aug 09, 2011 11:16 am

'Zullen we naar mijn huis lopen of wil je met de taxi?' vroeg Yael. Heya, waar had ze haar mobiel eigenlijk gelaten? En haar sleutels? Maar ach, die was ze al zo vaak kwijt en elke keer kwamen ze wel terecht! Misschien was iedereen wel echt naar haar huis gegaan! Jippie! Als ze nog maar genoeg drank in huis hadden, want wat moesten ze anders?! En ze mochten niet op Yael's kamer komen hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Emptydi aug 09, 2011 11:19 am

'Het is niet ver en ik ben de beste loper van de stad dus we lopen okeeeeeee,' antwoordde Chris vaagjes. Hij had helemaal geen idee of het ver was of niet dus hij zei maar wat, maar in zijn hoofd leek het heel dichtbij. Misschien omdat hij elk huis voor Yaels huis aanzag. Hm. Dat klopte niet helemaal. Maar hij was ontzettend moe, en ook al wilde hij graag doorfeesten, zijn lichaam ging er zo mee ophouden, daar was hij zeker van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yael

Yael


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Emptydi aug 09, 2011 11:23 am

'Mag ik dan op jou rug?' vroeg Yael bloedserieus. Het ene moment had ze hem vastgehouden omdat hij bijna omviel, het andere moment had ze geen idee van de situatie en wilde ze nog een keer op zijn rug zitten, maar alcohol duurde lang voordat het eindelijk was ingetrokken bij Yael. Achja, ze was moe en had geen zin meer om te lopen! Misschien raakte ze Chris ook wel kwijt als ze niet op zijn rug mocht, hij was immers nog nooit bij haar thuis geweest, of wel? Ze herinnerde het niet meer!
Terug naar boven Ga naar beneden
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Emptydi aug 09, 2011 11:27 am

'Oké,' antwoordde Chris alleen maar, die niet echt meer nadenken kon. Sowieso zou hij door zijn benen zakken als Yael opeens op zijn rug sprong, maar dat besefte hij zich echt niet. In plaats daarvan was hij een beetje om zich heen aan het kijken en aan het zoeken naar bekende huizen. Yaels huis was hier toch in de buurt? Of.. niet? Hij wist het echt niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yael

Yael


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Emptydi aug 09, 2011 11:29 am

Misschien was het toch beter om zelf te lopen, dadelijk zat ze niet lekker en vielen ze ineens om ofzo! 'Laaaaaten we hier maaaaar naar rechtssss gaan,' zei Yael heel sloom terwijl ze om zich heen keek. Ze waren toch dichtbij huis? Vast wel! Dit herkende ze wel, hier ergens woonde haar buurmeisje dus dat betekende toch dat Yael hier ook woonde? Of niet? Ze had niet eens meer puf om na te denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Emptydi aug 09, 2011 11:33 am

'Yael als we er niet snel zijn ga ik op de grond liggen en wachten tot iemand me komt halen,' dreigde Chris, al klonk het totaal niet dreigend. Hij had het koud in zijn zeiknatte broek en daarbij was elke stap vermoeiender. Hoe vrolijk Chris normaal kon worden van alcohol, zo moe en vervelend was hij nu. Hij was net een klein kind dat zijn zin niet kreeg!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yael

Yael


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Emptydi aug 09, 2011 11:42 am

'We zijn er bijna!!' kreeg Yael eruit en ze trok hem mee. Hij mocht niet op de grond gaan liggen! Wat nou als hij opgevreten werd door een stel ratten?! En ze waren er inderdaad bijna, ze kon het huis al zien. Nouja, naar haar idee was dat haar huis. Maar er was helemaal niemand aan het feesten! Of waren ze binnen? Ja, dat kan ook. Ze belde aan en wachtte totdat er iemand kwam. Hopelijk was het niet haar moeder ofzo, maar die zou vast te druk zijn met werk. Ze was altijd druk met werken! Jajajajaja, Yael's zus deed open en zonder een woord te zeggen trok ze Chris met zich mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Emptydi aug 09, 2011 11:50 am

Chris werd helemaal gek toen hij opeens nog een aantal Yaellen zag en trok zich snel en paniekerig mee aan de echte Yael. Hij had geen flauw idee waar hij mee bezig was of wat dan ook, maar hij was allang blij dat het hier niet zo koud was als buiten. Maar waar was het feestje? Had hij eigenlijk nog wel zin om te gaan feesten? Zijn benen protesteerden zo..
Terug naar boven Ga naar beneden
Yael

Yael


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Emptydi aug 09, 2011 11:54 am

'Zullen we naar bed gaan? Ik ben echt moeeeee!' zei Yael gaperig. Ze was dat feestje allang vergeten, ze wilde alleen maar slapen! Maar waar ging Chris dan slapen? Bij haar in bed? Ach, hopelijk had hij daar geen problemen mee. En Chris kennende had hij vaker bij iemand anders in bed geslapen om de nacht door te komen. 'Jajajaja we moeten naar boven, en dan zit daar ergens mijn kamer volgensmij,' was ze nou de weg kwijt in haar eigen huis? Het was ook wel heel groot hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Emptydi aug 09, 2011 10:10 pm

Daar had Chris niet zoveel problemen mee. Hij volgde Yael braafjes en opende ondertussen elke deur om te zien of er een bed stond. Aangezien Yael niet meer wist welke deur haar slaapkamer was konden ze net zo goed elke deur proberen. En het hoefde voor hem niet eens per se Yaels kamer te zijn, als er maar een bed stond was voor hem alles goed. Zelfs op een bank zou hij waarschijnlijk binnen twee seconden in slaap vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cher
Admin
Cher


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Emptydi aug 09, 2011 11:15 pm

Met haar vingers streek Cher door zijn haar, en ze trok de dekens iets verder over hen heen. Haar lippen vonden die van hem weer, en de drukte haar lichaam mogelijk nog dichter tegen dat van hem aan. Net toen ze iets wou zeggen, hoorde ze een wekker afgaan, en het was niet de wekker van Alex. "Wat is dat?" siste ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgirls.actieforum.com
Alexander

Alexander


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Emptydi aug 09, 2011 11:24 pm

"Mijn zusje," Mompelde Alex een beetje verstoord. Hij was vergeten dat dat wicht tegenwoordig om 5 uur ofzo opstond om een ochtend work-out te doen. Alsof ze nu al geen dun sprietje was!
"Maak niet uit, echt, ze merkt er vast niets van," Probeerde hij Cher gerust te stellen. Hallo als ze nu zouden stoppen werd hij chagrijnig hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cher
Admin
Cher


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Emptydi aug 09, 2011 11:29 pm

Cher kwam iets overeind, en leunde op haar elleboog. "Weet je dat zeker?" mompelde ze. Zo gek was het niet hoor, om bezorgd te zijn. Goeie eerste indruk. Hoi, ik ben Cher, ik ben het meisje dat een nacht met je broer doorbracht door wat drank.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgirls.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vrijdag - Party Noah
Terug naar boven 
Pagina 10 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG :: RPG :: RPG-
Ga naar: