RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


RPGirlzahahahah
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Vrijdag - Party Noah

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Alexander

Alexander


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Emptyma aug 08, 2011 3:00 am

Alex trok zijn wenkbrauw een beetje op en lachte. Oke, dus ze rookte wel? Handig! Nu had hij tenminste drank. Alex zette de fles aan zijn lippen en nam twee grote slokken. Hehe, dat deed toch wel deugd.
"Ik wist niet dat je rookte?" Vroeg hij toen maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cher
Admin
Cher


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Emptyma aug 08, 2011 3:04 am

"Ik rook ook niet. Nouja, nu wel, maar echt maar heel af en toe. Feestjes, dat soort dingen. En heel af en toe op school, maar ook dat is gestopt," vertelde Cher. "Maar soms is zo'n sigaretje best lekker!" Ze grijnsde breed en nam nog een hijs. "En hoelang rook jij al?" vroeg ze nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgirls.actieforum.com
Alexander

Alexander


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Emptyma aug 08, 2011 3:07 am

"Oh, ok." Alex knikte. Het bleef verbazingwekkend hoe erg ze hem steeds deed denken aan zijn ex-vriendin. Ze was zo'n gelegenheidsroker geweest. Alex zuchtte lichtjes en toverde weer een glimlach op zijn gezicht. "Twee jaar ongeveer. Maar sinds ik hier ben is het stukken erger geworden." Gaf hij toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cher
Admin
Cher


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Emptyma aug 08, 2011 3:49 am

"Ah, stress. Nummer een reden om te roken," zei Cher wijs. Tenminste, dat dacht ze. Misschien was 'stoer doen' ook wel een hele belangrijke reden, maar Alex leek haar niet de soort persoon die stoer wou lijken. Hij was juist heel erg nuchter en leek niets om populariteit te geven. "Mag ik de fles weer?" vroeg ze, en ze zette grote puppy ogen op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgirls.actieforum.com
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Emptyma aug 08, 2011 3:54 am

Een aantal glazen later voelde Chris zich een beetje licht worden in zijn hoofd, maar niet storend. Hij kon nog gewoon normaal functioneren en gedroeg zich ook nog normaal, in tegenstelling tot die Cher. Zodra hij het laatste beetje uit zijn glas had weggewerkt stond hij op en ging hij Yael zoeken. Nu zou ze er wel zijn toch? Het was inmiddels al half 1! Het was zelfs een beetje vreemd dat ze nog niet naar hem gekomen was, dus kon hij beter zelf even gaan kijken of ze er wel was? Ze had zich toch niet teruggetrokken he? Was het soms niet gelukt met die nieuweling?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander

Alexander


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Emptyma aug 08, 2011 3:54 am

"Of verveling.." Zei Alex terwijl hij zijn schouders weer ophaalde. Ja, dat was het vast wel. Hij verveelde zich de hele week al.
Hij gaf de fles maar meteen weer terug en lachte weer. "Tuurlijk."
Terug naar boven Ga naar beneden
Cher
Admin
Cher


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Emptyma aug 08, 2011 3:58 am

"Je verveelt je terwijl ik de hele week met je heb opgetrokken?! Nou, en bedankt!" Cher lachte, om te laten merken dat ze het niet echt zo had opgevat. Dankbaar nam ze de fles terug en nam ze weer een slok. "Oké, ik weet dat dit feest lame is voor je, en zelfs ik vind het niet zo leuk. De mensen zijn niet eens aardig. Maar wat heb je liever: hier met mij zitten, of partyen beneden? Want dat kunnen we ook doen hoor!" verzekerde ze hem. Het sloeg nergens op dat ze hem dat opeens vroeg, maar ze snapte het wel als hij wou dansen. Of zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgirls.actieforum.com
Yael

Yael


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Emptyma aug 08, 2011 3:59 am

Nou oké, die twee waren er dus ook tussen uit gekropen. Het was toch eigenlijk de bedoeling om hun voor schut te zetten, of hadden ze dat al gedaan door hun naar dat feest te laten komen? Yael liep weer naar binnen toe om een drankje te halen aangezien ze wel uitgedroogd was en botste toen tegen Chris op. Hehe, hij was er! Of was hij er al? Nou en, doet er niet toe. 'Hey,' zei Yael grijnzend. 'Je bent er dus wel!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Emptyma aug 08, 2011 4:02 am

Een grote grijns kroop over Chris' gezicht toen hij eindelijk tegen Yael aanbotst, en binnen twee seconden had hij zijn armen al om haar heen geslagen als begroeting. 'Hey! Ik ben er al sinds 11 uur hoor. Alleen ben ik Cher kwijt geraakt, die kreeg na twee glaasjes alcohol plots last van kapsones,' spotte hij. Wat een idioot was het ook. 'Waar heb je je nieuwe vriendje gelaten?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander

Alexander


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Emptyma aug 08, 2011 4:05 am

Alex lachte een beetje met haar mee en schudde zijn hoofd. "Nou nee, zo bedoelde ik het niet. In het algemeen rook ik meer, zegmaar.."
Hij kon misschien maar beter ophouden over het vervelen.. Hij kon er toch ook niks aan doen dat hij snel verveeld was? En dus schudde hij zijn hoofd maar weer eens. "Ik vind het hier prima. Ik blijf nooit lang op feesten, ik zoek altijd andere plekjes op." Zei hij glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yael

Yael


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Emptyma aug 08, 2011 4:06 am

Yael trok haar wenkbrauwen op. Nou pff, ze had gedacht dat hij er niet was! 'Ik heb je de hele tijd lopen zoeken,' grinnikte ze terwijl ze hem een klein duwtje gaf. 'Drinkt Cher?' Dat had ze eigenlijk helemaal niet van haar verwacht, moest zij niet braaf thuiszitten met een glaasje appelsap? Of misschien dronk ze alleen om te laten zien dat ze stoer genoeg was. Was beide mogelijk toch?! 'Die peerde hem met Cher toen ik hoi zei, geen idee waar ze nu zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Cher
Admin
Cher


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Emptyma aug 08, 2011 4:07 am

"En doe je dat normaal gesproken alleen, of sleep je dan ook een meisje mee?" vroeg ze plagend, geen idee hebbend van het bestaan van de ex-vriendin. Cher speelde even kort met haar haar, en nam toen weer een paar slokken van de goldstrike. Opnieuw brandde het in haar keel, maar het gaf een prettig gevoel in haar hoofd. Alsof even niets uitmaakte. Met een glimlach gaf Cher de fles terug aan Alex.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgirls.actieforum.com
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Emptyma aug 08, 2011 4:10 am

'Ze hebben vast hun eigen boekenclub bijeenkomst gestart ergens. Misschien zijn ze zelfs alweer naar huis gevlucht. Saai zeg, ik had er wel wat meer van verwacht.' Chris rolde opnieuw met zijn ogen, voor de zoveelste keer die avond al, en draaide zich vervolgens om om iets te drinken in te schenken. Hij had geen flauw idee wat want dat interesseerde hem vrij weinig. Yael lustte ook wel alles dus binnen no-time was Chris weer terug met twee glazen drank. 'Je hebt vast wel dorst, niet dan?' grijnsde hij. Natuurlijk had ze dorst, wanneer had ze nou geen dorst? En daarbij had je geen dorst nodig voor alcohol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander

Alexander


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Emptyma aug 08, 2011 4:10 am

Alex grinnikte om zijn echte gevoelens te verbergen. "Nouja, alleen is ook maar alleen hè.." Antwoordde hij een beetje geheimzinnig. Daar kon ze vast wel uit afleiden dat hij inderdaad 'een meisje' meenam, zonder al te veel informatie weg te geven.
Vervolgens nam hij de fles aan en kapte hem een paar keer achterover.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cher
Admin
Cher


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Emptyma aug 08, 2011 4:14 am

"aha," zei Cher, alsof ze het helemaal begreep. Wat deed hij dan met die meisjes? Ook een fles drank opzuipen? Of andere dingen? Ze kon er moeilijk naar vragen. Ze nam een laatste hijs van haar sigaret, die ze daarna uitdrukte in de asbak naast de bank. "Ik had je meer gezien als the life of party, maar dit is ook schattig hoor!" zei ze vertroetelend, waarna een grote grijns op haar gezicht verscheen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgirls.actieforum.com
Yael

Yael


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Emptyma aug 08, 2011 4:15 am

'Wat een ondankbaar kreng!' grapte Yael. 'Wilt ze erbij horen, peert ze hem met die gozer. Misschien moeten we ze wel zoeken, het is tenslotte wel onze date hier.' Meende ze serieus. Dat was toch ook zo? Hun waren tenslotte ten gast hier, dan moest je toch ook wel dankbaar zijn? Sowieso als je uitgenodigd werd op een feestje zoals deze. Ze pakte met een glimlach de beker aan en rook er even aan. Malibu? Achja, ze lustte het toch wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Emptyma aug 08, 2011 4:17 am

'Ja ik heb niet zoveel zin om het hele huis af te gaan zoeken, ze duiken vanzelf wel weer op. Als ze er over een kwartier niet zijn gaan we wel even kijken. Tot dan.. zullen we even naar de jacuzzi gaan?' Chris knikte een keer naar de jacuzzi en daarna weer naar Yael. Ze hadden misschien geen zwemkleding bij maar ze zouden wel iets verzinnen. Alsof dit nog nooit eerder gebeurd was, desnoods hadden ze nog altijd ondergoed, duh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander

Alexander


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Emptyma aug 08, 2011 4:19 am

"Oh, maar dat ben ik ook hoor. Alleen komt het niet echt tot uiting vandaag," Hij beet even op zijn lip en keek haar even aan. "Sorry hoor.."
Het was ook wel zo. Hij was wel een party-animal maar eerder op zijn eigen kleinere feestjes op locatie, zoals op een dak. Alleen moest hij nog even wennen aan de nieuwe mensen enzo. Het kwam vast wel goed. Hij had nog wat tijd nodig om te settelen.
"En jij? Watvoor een feester ben jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cher
Admin
Cher


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Emptyma aug 08, 2011 4:21 am

"Geeft niet hoor! Snap het wel. Nieuwe omgeving enzo!" Cher wachtte even met antwoorden op zijn vraag. "Ik word niet zo vaak uitgenodigd op feesten," gaf Cher toe. "De feesten waar ik rond heb gehangen zijn de feesten van mijn broer Calvin.. Dat ging er meestal wel heftig aan toe, en dan deed ik ook rustig met de bende mee.." Heftig. Ja, dat was het goede woord. "Dus ik kan heel heftig zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgirls.actieforum.com
Yael

Yael


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Emptyma aug 08, 2011 4:23 am

'Ik neem inderdaad aan dat ze niet de hele avond in een hoekje weggepropt blijven ofzoiets,' knikte Yael terwijl ze alvast naar de jacuzzi liep met een speelse glimlach op haar gezicht, ter bevestiging. Dat was het voordeel aan Noah's huis, ze waren rijk, hadden een groot huis, en de beste feestjes werden er gegeven! Yael zelf had nog nooit een feest gegeven. Misschien moest ze dat maar eens een keer doen, haar moeder was toch zelden thuis en ze zou er niet veel om geven, en het huis was er groot zat voor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander

Alexander


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Emptyma aug 08, 2011 4:27 am

"Cool." Alex ging een beetje languit zitten in de ligstoel en nam nog een paar slokken uit de fles. Het werd lekkerder met elke slok. En hij voelde zich ook een beetje tipsy worden zo langzamerhand. "Ik geloof eigenlijk ook niet dat het feest ons mist. Dus we kunnen hier best ons eigen feest hebben, met gevonden drank.." Hij grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cher
Admin
Cher


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Emptyma aug 08, 2011 4:32 am

Cher trok geamuseerd haar wenkbrauw op. "Oh? En wat versta jij onder feest?" ze beet even op haar lip en keek hem vanonder haar wimpers aan. Ze zou niet ontkennen dat ze hem een aantrekkelijke jongen vond, en aangezien ze toch alleen waren.. Natuurlijk wist ze niet wat hij wou en of het wel een goed plan was en natuurlijk zou ze dit niet moeten doen dus misschien moest ze maar stoppen met de drank en alaskdjfalkerjr
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgirls.actieforum.com
Alexander

Alexander


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Emptyma aug 08, 2011 4:39 am

Jéétje, die ogen ook steeds! Alex kreeg het er warm van. Of was dat door de drank? Anyway..
"Goh, ik weet niet hoor.." Hij speelde met een onaangestoken sigaret tussen zijn vingers. "We hebben tenslotte wel een fles drank die bij drinkspelletjes hoort, niet?" Oh nee, Alex..... Waar was hij nu weer mee bezig! Dit ging sowieso mis. Hij kende zichzelf ondertussen toch wel al?
"Ik vind 'heb je ooit..' wel leuk." Mompelde hij nog. Uhu, dit ging helemaal mis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Emptyma aug 08, 2011 4:41 am

Het was niet Chris' plan geweest, maar zodra hij zijn blouse van zijn schouders had laten glijden en alvast op de rand van de jacuzzi was gaan staan, gleed hij weg en belandde hij met een plons in het warme bad. Oeps. Hij had niet eens tijd gehad om zijn dure spijkerbroek uit te doen. Achja. Hij kon er op dit moment niet echt mee zitten en grijnsde alleen wat naar Yael. 'Oeps,' bracht hij uit. Het was toch een warme avond gelukkig. Alleen een beetje jammer van de drank die hij zojuist nog in zijn handen gehad had..
Terug naar boven Ga naar beneden
Yael

Yael


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 06-08-11

Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Emptyma aug 08, 2011 4:45 am

Yael lachtte. Wat was hij toch soms ook een sukkel! 'Jij laat die drank ook nooit met rust, hè?!' zei ze terwijl ze haar eigen beker op de tafel ernaast zette. Zou ze zelf ook in haar kleren het water in plonzen, of in haar ondergoed? Maar ze had een string aan.. achja, who cares?! Alsof ze dat nog nooit hadden gezien. In een reflex trok ze haar rok naar beneden, schopte haar schoenen uit en trok haar shirt uit. Wel handig, dat snelle uitkleden. Maar ze had er ook ervaring mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijdag - Party Noah   Vrijdag - Party Noah - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vrijdag - Party Noah
Terug naar boven 
Pagina 3 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG :: RPG :: RPG-
Ga naar: