RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RPGirlzahahahah

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Lokaal 402

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Cher
Admin
Cher

Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 06-08-11

Lokaal 402 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lokaal 402   Lokaal 402 - Pagina 4 Emptyzo aug 07, 2011 10:59 am

Cher krabbelde haar adres op een papiertje, en overhandigde dat aan Chris. "Ja, ik ken Noah. En komt goed." Waarschijnlijk zou ze om 5 uur al beginnen met klaarmaken, 3 keer opnieuw beginnen en vlak voor 10 uur klaar zijn. En dan was ze nog niet tevreden. Met haar gedachten ging ze door haar kledingkast. Ze had nog wel een leuk jurkje, met haar nieuwe killerheels.. ging goed komen! Ze kon haar enthousiasme bijna niet meer verbergen. Het was dan ook zo onverwacht en spannend en lajsdfkjsdflkde! Haar broer was vast trots op haar! Misschien kwam die ook nog wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgirls.actieforum.com
Yael

Yael

Aantal berichten : 104

BerichtOnderwerp: Re: Lokaal 402   Lokaal 402 - Pagina 4 Emptyzo aug 07, 2011 11:02 am

Hij weigerde nog steeds? Oké dan. Ook als ze zei dat Cher meeging? Vanuit haar ooghoeken had Yael al gezien dat Cher meeging, dat viel meteen van haar gezicht af te lezen. 'Nee, dat denk ik ook niet,' hij begon anders wel irritant te worden, met dat mooie koppie van hem 'Maar ik wou je gewoon laten kennismaken, Cher zal er ook zijn! Dus als je je verveelt kan je misschien met haar kletsen, maar het zijn echt gave feesten hoor!'
Christopher

Christopher

Aantal berichten : 130

BerichtOnderwerp: Re: Lokaal 402   Lokaal 402 - Pagina 4 Emptyzo aug 07, 2011 11:03 am

'Top! Ik kijk er nu al naar uit!' bracht Chris enthousiast uit. Verderop bij Yael en nieuwe jongen zag het er niet heel gezellig uit. Waarom hij überhaupt naar háár toe kwam snapte Chris niet. Had hij niet begrepen dat hij niet welkom was bij hun groepje? Misschien moesten ze hem dat maar eens duidelijk maken. Na het feest dan. Voor nu kwam het even goed uit. 'Die nieuwe jongen komt ook overigens, daar had je al kennis mee gemaakt toch? Dat maakt het voor jou ook wat gemakkelijker. Maar dat komt wel goed, onze feestjes zijn super en je voelt je er vast snel thuis!' Oh, wat was hij toch een acteertalent.
Cher
Admin
Cher

BerichtOnderwerp: Re: Lokaal 402   Lokaal 402 - Pagina 4 Emptyzo aug 07, 2011 11:07 am

"Ja, Alex is een leuke jongen. En komt vast wel goed. Tenminste als jullie geen enge ontgroeningspraktijken uithalen," zei ze, en ze lachte en schattig lachje. Misschien was ze helemaal niet grappig. Waarom had ze nou om zichzelf gelachen?! "Eh.. okay. Ik zie je vrijdag?" ze trok haar wenkbrauw vragend op. Ze wou het liefst haar vrienden smsen dat ze uitgenodigd was, maar ja. Dan had je vrienden nodig.
Alexander

Alexander

Aantal berichten : 144

BerichtOnderwerp: Re: Lokaal 402   Lokaal 402 - Pagina 4 Emptyzo aug 07, 2011 11:11 am

Dat zal best, dacht Alex.
Het volgende moment plofte hij nonchalant naast haar neer op de bank. "Maar vertel eens, want ik kan niet helemaal volgen hier," Hij krabde even aan zijn stoppelvrije kin en keek Yael aan. "Vanmorgen was je nog erg vriendelijk. Dan opeens ben je met die andere kerel daar en gedraag je je als een eerste klas bitch. En nu hij weer weg is ben je opeens weer vriendelijk." Alex kon het niet laten om even te grinniken. Als ze hier dachten dat hij niets durfde te zeggen omdat hij nieuw was, dan hadden ze dat verkeerd gedacht. "Ik snap wel dat je indruk op hem wil maken, of zo. Of nee, eerlijk gezegd snap ik dat niet, maar dat zijn mijn zaken ook niet. Maar het is best fout om jezelf anders voor te doen voor één of andere jongen." Hij voelde zich zelfs zo vrij om even zijn hand op haar schiouder te leggen. "Als hij je niet leuk vindt om wie je bent, dan is dat toch zijn verlies?"
Christopher

Christopher

BerichtOnderwerp: Re: Lokaal 402   Lokaal 402 - Pagina 4 Emptyzo aug 07, 2011 11:17 am

Natuurlijk had Chris het onzekere gedrag door, zeker nu, maar hij vond het wel grappig. Op een andere manier als dat hij hun vrijdagstunt grappig vond. Eigenlijk was het ook gewoon Chers eigen schuld dat ze er niet bij hoorde. Aan haar uiterlijk lag het niet, het was gewoon haar houding die het verpestte. Maar goed, hij had nu wel weer lang zat hier gezeten. Hij knikte even naar haar en stond vervolgens op. 'Dan ga ik maar weer eens terug naar mijn groep. Het thema is black&white overigens. Misschien wel handig om te weten,' zei hij, afsluitend met een van zijn o-zo bekende knipoogjes. Als die Alex net zo makkelijk was hierin als Cher dan ging dit wel heel soepeltjes! En daar twijfelde hij niet aan, de charmes van Yael kennende.
Yael

Yael

BerichtOnderwerp: Re: Lokaal 402   Lokaal 402 - Pagina 4 Emptyzo aug 07, 2011 11:19 am

Hoe durfde hij dat te zeggen?! Het liefst zou ze een hele tirade over hem heen laten komen en hem duidelijk maken dat hij niets meer was dan een of andere achterlijke nieuwkomer uit Las Vegas. Het arrogante kwalletje! Maar goed, ze moest rustig blijven. Ze toverde een schamper, op hem neerkijkende glimlach op haar gezicht en keek hem aan. 'Luister, ik mag er uit zien als een of andere bitch, maar dat ben ik niet. En als je een echte man was, had je geweten dat ik een meisje was, zo gaat dat in onze wereld soms. Ik heb vriendelijk tegen je gedaan, en dat ben ik nog steeds. Ik heb niets meer dan een flauw grapje gemaakt, of kan je daar niet tegen? Ik pas me graag aan hoor! Zeg nou maar of je naar dat feestje wilt komen of niet, dan geef ik dat vandaag nog door.' Zo. Hopelijk wist hij dat hij hier geen grote bek kon hebben.
Cher
Admin
Cher

BerichtOnderwerp: Re: Lokaal 402   Lokaal 402 - Pagina 4 Emptyzo aug 07, 2011 11:20 am

"D-daag," zei Cher zacht. Oké, ze moest echt wat aan dat onzekere doen. Vrijdag moest ze iedereen omver blazen! Moest niet al te moeilijk zijn, toch? Ze vonden haar al leuk, toch? Kom op, Cher. Zelfverzekerd zijn! Ze praatte zichzelf wat moed in, en liep toen de school in. Ze moest even naar de toiletten om een enthousiast dansje uit te voeren.

(als alex overgehaald is, gaan we adn skippen naar vrijdag?Very Happy)
Alexander

Alexander

BerichtOnderwerp: Re: Lokaal 402   Lokaal 402 - Pagina 4 Emptyzo aug 07, 2011 11:23 am

Alex keek haar een beetje verward aan. Wow, ze praatte wel snel en onsamenhangend. Hij kon niet helemaal volgen en knikte maar wat op het einde.
"Ik zie wel." Antwoordde hij na een tijdje nadenken. Hij wist eigenlijk ook echt nog niet of hij nu zou gaan of niet, dus het was een eerlijk antwoord.
"Nou," Hij stond weer op en greep meteen weer naar zijn sigaretten. Hij moest echt eens stoppen.. Maar dat zou onmogelijk zijn hier, tussen al die stresserende mensen. "Veel succes nog met eh, je weet wel!" Hij gebaarde even naar Chris in de verte.

Christopher

Christopher

BerichtOnderwerp: Re: Lokaal 402   Lokaal 402 - Pagina 4 Emptyzo aug 07, 2011 11:28 am

Chris glimlachte nog even, draaide zich daarna weer om om terug te lopen en zag Alex nog net naar hem gebaren. Wat was het ook een idioot. Waarschijnlijk probeerde hij Yael even duidelijk te maken dat ze met de verkeerde mensen omging. Ofzoiets. Of hij zou alleen naar het feest komen als Chris niet kwam. Wat een aansteller, die nieuweling. En gebaren was onbeleefd. Zodra Chris terug bij de groep was schonk hij Yael een blik die duidelijk maakte dat het gelukt was en keurde Alex geen blik meer waardig. Het was al moeilijk zat om zich een beetje in te houden, aardig zijn tegen iemand als hem ging er niet in zitten helaas.
Yael

Yael

BerichtOnderwerp: Re: Lokaal 402   Lokaal 402 - Pagina 4 Emptyzo aug 07, 2011 11:32 am

Grapje

Laatst aangepast door Yael op zo aug 07, 2011 11:35 am; in totaal 1 keer bewerkt
Christopher

Christopher

BerichtOnderwerp: Re: Lokaal 402   Lokaal 402 - Pagina 4 Emptyzo aug 07, 2011 11:34 am

Yael schreef:
'Bij jou wel dus?' Vroeg Yael. Het was nog steeds niet duidelijk of Alex nou wel of niet kwam, met zijn stoere praatjes. En haar dan ook nog succes wensen! Haha, hij had meer succes nodig dan zij ooit in haar hele leven nodig zou hebben. 'Volgens hem ben ik een bitch en alleen vriendelijk wanneer het mij uitkomt. En hij zou wel kijken, de loser.' Het was wel waar, ze had fake geacteerd, maar toch gaf dat hem geen recht om haar een bitch te noemen.

HAHAHAHAHA NEEEEEEEEE HAHAHA hij staat nog naast je hahahaah omg ik sterf brb
Yael

Yael

BerichtOnderwerp: Re: Lokaal 402   Lokaal 402 - Pagina 4 Emptyzo aug 07, 2011 11:37 am

Christopher schreef:
Yael schreef:
'Bij jou wel dus?' Vroeg Yael. Het was nog steeds niet duidelijk of Alex nou wel of niet kwam, met zijn stoere praatjes. En haar dan ook nog succes wensen! Haha, hij had meer succes nodig dan zij ooit in haar hele leven nodig zou hebben. 'Volgens hem ben ik een bitch en alleen vriendelijk wanneer het mij uitkomt. En hij zou wel kijken, de loser.' Het was wel waar, ze had fake geacteerd, maar toch gaf dat hem geen recht om haar een bitch te noemen.

Ja doe normaal hahahhah ik las verkeerd
Christopher

Christopher

BerichtOnderwerp: Re: Lokaal 402   Lokaal 402 - Pagina 4 Emptyzo aug 07, 2011 11:38 am

Yael schreef:
Christopher schreef:
Yael schreef:

hahahahaahahha maar het is alsnog grappig ly
Yael

Yael

BerichtOnderwerp: Re: Lokaal 402   Lokaal 402 - Pagina 4 Emptyzo aug 07, 2011 11:40 am

Christopher schreef:
Yael schreef:
Christopher schreef:
Yael schreef:

hahahahaahahha maar het is alsnog grappig ly

Hnvj hahahahahah omg volgensmij zijn mn ouders wakker geworden door mijn gelach
Christopher

Christopher

BerichtOnderwerp: Re: Lokaal 402   Lokaal 402 - Pagina 4 Emptyzo aug 07, 2011 11:43 am

loser hahaaahh post nu maar omg

Laatst aangepast door Christopher op zo aug 07, 2011 11:43 am; in totaal 1 keer bewerkt
Alexander

Alexander

BerichtOnderwerp: Re: Lokaal 402   Lokaal 402 - Pagina 4 Emptyzo aug 07, 2011 11:43 am

We kunnen best door naar vrijdag, niet? Anders blijven we hier eeuwig bezig door mijn koppigheid <3
Yael

Yael

BerichtOnderwerp: Re: Lokaal 402   Lokaal 402 - Pagina 4 Emptyzo aug 07, 2011 11:44 am

Ja ok maar ik wil slapen want op mn mobiel is niet zo fijn typen
Christopher

Christopher

BerichtOnderwerp: Re: Lokaal 402   Lokaal 402 - Pagina 4 Emptyzo aug 07, 2011 11:47 am

ik ook wellll
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Lokaal 402   Lokaal 402 - Pagina 4 Empty

Lokaal 402
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG :: RPG :: RPG-
Ga naar: