Aantal berichten : 130 Registratiedatum : 06-08-11
Onderwerp: Re: De stad enzo wo aug 10, 2011 10:24 am
'Waarom denk je dat ze met me mee ging naar het feest terwijl niemand van mijn groep ooit ook maar een beetje aandacht aan haar schenkt? Dat mens heeft totaal geen waardigheid,' ging Chris door. Natuurlijk behandelden ze haar verkeerd, dat snapte Chris ook wel maar het boeide hem niks. Ze ging er toch zeker zelf mee akkoord? 'Denk maar niet dat je reputatie omhoog is gegaan door de hele avond met haar op balkon rond te hangen, hij is waarschijnlijk gedaald tot onder het nulpunt,' vervolgde hij. Het kwam er niet eens kwetsend uit, Chris wilde het gewoon even duidelijk maken. En nu had hij behoefte aan een sigaret, dus stak hij die ook maar even op. Alexander zou er toch geen last van hebben, die rookte zelf ook. En al deed hij dat niet, dan interesseerde het hem toch niet.
Alexander
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 06-08-11
Onderwerp: Re: De stad enzo wo aug 10, 2011 10:28 am
"Weet ik veel wat er in die meid haar hoofd omging?" Mompelde Alex. Zeg, kwam Chris nu zijn beklag bij hém doen over Cher? Net alsof ze zijn vriendin was ofzo. Eh, nee. Alex keek dromerig naar Chris' sigaret en kwam tot de conclusie dat hij ook behoefte had! Hij opende zijn nieuwe pakje.. Maar hij had zijn aansteker niet bij, die lag nog in de auto. "Mag ik?" Hij gebaarde even en hoopte maar dat Chris niet te arrogant was om hem vuur te geven.
Christopher
Onderwerp: Re: De stad enzo wo aug 10, 2011 10:32 am
Chris blik gleed van Alexander, naar zijn aansteker, en daarna weer terug naar Alexander. Hij haalde zijn schouders op en overhandigde daarna zijn aansteker aan de jongen naast hem. Zie je wel, hij was zo verkeerd nog niet. Als je hem maar niet irriteerde. 'Ik zeg alleen maar dat ze veel te gemakkelijk is. Hou ik niet zo van.' Nee, gaf hem maar andere meisjes. Meisjes die wel zelfvertrouwen en enige waardigheid hadden.
Alexander
Onderwerp: Re: De stad enzo wo aug 10, 2011 10:35 am
Eh ja... Alex wist nou niet wat hij ervan moest denken. Was Cher makkelijk geweest of was het gewoon door de alcohol? Want dat kon heus wel verschil maken hoor. Anyway, hij stak zijn sigaret aan en gaf de aansteker terug. Oh ja heerlijk, hier had hij echt behoefte aan gehad. "In haar dronken gebabbel zei ze dat ze met een vriend van haar broer heeft geslapen.." Bracht hij opeens uit. Oeps? Was dat geheim?
Christopher
Onderwerp: Re: De stad enzo wo aug 10, 2011 10:38 am
Nu was het Chris' beurt om verbaasd te kijken. Hij had niet verwacht dat Cher überhaupt ooit met iemand geslapen had, maar met een vriend van haar broer? Eww... als hij een zusje had, had ze dat echt niet moeten proberen. 'Echt waar ja? Heeft ze ook namen genoemd? Damn, die vriend moet echt hartstikke dronken geweest zijn om met haar naar bed te gaan,' zei hij hoofdschuddend. Zelfs in een dronken bui zou hij zoiets nog niet doen hoor.
Alexander
Onderwerp: Re: De stad enzo wo aug 10, 2011 10:41 am
"Ja, echt. Ze gad allerlei informatie.. Waar ik niet eens naar gevraagd had!" Alex lachte een beetje. Hoe langer hij erover nadacht, hoe meer spijt hij kreeg over gisterenavond. En ook hoe meer hij Chris ging geloven. "Maar nee, geen naam... Sorry."
Christopher
Onderwerp: Re: De stad enzo wo aug 10, 2011 10:43 am
'Wat een uitslover,' walgde Chris, die opnieuw met zijn ogen rolde. Hij moest er eigenlijk echt eens iets gaan doen, ook al was het gewoon een van zijn kenmerken. 'Een naam zou wel leuk zijn, maar eigenlijk vraag ik me af of het niet gewoon een leugen is. Dat zou ook nog kunnen, weet je. Dat het allemaal gewoon een leugen is. Kan me echt niet voorstellen dat een van haar broers vrienden met haar naar bed zou gaan.' Gadverdamme nee, alsjeblieft niet. Alleen het idee al.
Alexander
Onderwerp: Re: De stad enzo wo aug 10, 2011 10:46 am
Alex had bíjna geantwoord dat ze niet was overgekomen als een maagd, maar slikte nog net op tijd zijn woorden in. Haha, oeps! "Zou haar broer ervan weten? Als het waar is... Arme kerel. Ik zou me vet schamen als mijn zusje met één van mijn vrienden zou aanpappen. Gatver."
Christopher
Onderwerp: Re: De stad enzo wo aug 10, 2011 10:49 am
'Eh, ja. Zijn broer zit bij mij in het team. Moet hem er toch maar eens over spreken. Vraag me af wat hij hiervan vindt..' Hij zag zijn reactie al helemaal voor zich. Hopelijk schopte hij dan een scene midden op het schoolplein, dat zou wel voor een beetje vermaak zorgen op hun toch al zo saaie schooldagen. 'Je kunt je toch niet serieus vermaakt hebben daar op het balkon?' Nee, dat snapte Chris echt niet.
Alexander
Onderwerp: Re: De stad enzo wo aug 10, 2011 10:51 am
"Gast, ik was toen al de weg kwijt hoor. Ik denk dat de drank me daar bij heeft geholpen." Antwoordde Alex snel. Leugentje om bestwil?
Christopher
Onderwerp: Re: De stad enzo wo aug 10, 2011 10:54 am
Daar zat natuurlijk iets in, maar dan nog zou hij niet de hele avond met Cher willen doorbrengen. Alleen. Op het balkon. Ver weg van het echte feestje. 'Whatever. Ik zeg alleen dat ik het niet snap, met of zonder alcohol. Jullie leken het ook al zo gezellig te hebben op school deze week. Dat snap ik gewoon niet. Ze is zo.. nep?' Misschien was ze dan overdreven aardig en alles, maar het was nep!? En hij hield ook niet van te aardige mensen oke?
Alexander
Onderwerp: Re: De stad enzo wo aug 10, 2011 10:58 am
"Eh, tja. Ik denk dat ik gewoon pech heb gehad... Ze kwam de eerste ochtend opeens naar me toe en liet zien waar ik kon roken. En toen bleven we praten." Alex haalde zijn schouders even op. "En ik neem aan dat ik daardoor niet echt in contact ben gekomen met andere mensen? Omdat niemand haar mag.."
Christopher
Onderwerp: Re: De stad enzo wo aug 10, 2011 11:02 am
Daar zat natuurlijk ook wel weer iets in. Hij had Alexander meteen al niet gemogen omdat hij met Cher omging, en hij wist zeker dat meer mensen er zo over dachten. Hij had Alexander geen kans gegeven, puur omdat hij met Cher omging. Oh, en omdat hij niet tegen een grapje kon natuurlijk. Maar als je met Cher kon opschieten, dan was je meestal zelf ook gewoon een grote idioot. Net als Evert. Maar goed, nu hij zo alleen zat met Alexander viel de jongen eigenlijk best wel mee. 'Fair enough,' knikte Chris. 'Ik zou maar eens proberen haar een beetje te ontlopen, misschien dat onze groep je zomaar opeens ziet staan.' Ja, hij was echt heel erg vol van zijn eigen vriendenclubje, maar ze stelden dan ook wel heel wat voor hoor. En wow hij gaf zowaar een compliment aan Alexander! Soort van dan.
Alexander
Onderwerp: Re: De stad enzo wo aug 10, 2011 11:04 am
Alex grijnsde. Oke, was hij nu aan het overstappen naar de dark side? Achja... "Dat was ik al van plan, ja." Gaf hij toe. Ookal gaf hij er niet meteen zijn echte reden bij.
Christopher
Onderwerp: Re: De stad enzo wo aug 10, 2011 11:07 am
'Good, misschien komt het dan toch nog goed met jou,' antwoordde Chris met een klein grijnsje, terwijl hij opnieuw een sigaret aan het opsteken was. Dan kreeg die Cher precies wat ze verdiende. Maakte ze eindelijk vrienden, raakte ze ze na een week alweer kwijt. Maar het was niet zijn schuld hoor. Alexander paste waarschijnlijk ook gewoon veel beter in hun groep, anders liet hij zich niet zo makkelijk ompraten. Hij dacht misschien dat Chris een enorme eikel was, maar stiekem was hij zelf ook niet bepaald heilig.
Alexander
Onderwerp: Re: De stad enzo wo aug 10, 2011 11:11 am
"En dan maak ik vast ook meer kans om een nieuw meisje te vinden.." Grapte Alex. Misschien moest hij echt maar een rebound-girl gaan zoeken? Misschien hielp het wel? Maar dan wel ééntje die niet als freak van de school werd beschouwd.
Christopher
Onderwerp: Re: De stad enzo wo aug 10, 2011 11:16 am
'Ja precies. Misschien is het verstandig om even naar haar reputatie te informeren, voor je alweer nieuwe roddels de wereld in laat lanceren,' grijnsde Chris. Ging helemaal goed komen met die jongen merkte hij al. Hij was zijn domme vragen van de eerste dag alweer helemaal vergeten. 'Lijkt me verstandig, want jouw mensenkennis laat nogal wat aan zich te wensen over of niet dan?' Het was maar om een beetje te pesten natuurlijk, maar dat zou Alexander wel doorhebben toch? Na dit gesprek toch wel?
Alexander
Onderwerp: Re: De stad enzo wo aug 10, 2011 11:25 am
"Ik denk het wel," Alex lachte hartelijk. Chris was wel oké.. Nu toch. "Denk dat het komt omdat ik lang dezelfde vrienden had in Vegas. En hetzelfde meisje. Ik moest niet echt meer.. Nieuwe mensen leren kennen. Ik had alles en iedereen die ik nodig had."
Christopher
Onderwerp: Re: De stad enzo wo aug 10, 2011 11:28 am
Chris knikte begripvol. Hij snapte het wel een beetje. Alexander was een beetje als hem geweest in zijn plaats, qua vriendengroep dan. Blijkbaar niet echt qua meisjes. 'Dat wordt weer wennen dan. Maar hey, de feestjes hier zijn net zo vet als in Vegas hoor, zolang je op het echte feest blijft. Zou je eens moeten proberen,' grijnsde hij. Niet dat hij wist hoe de feestjes in Vegas waren, maar toch. De feestjes hier waren geweldig hoor.
Alexander
Onderwerp: Re: De stad enzo wo aug 10, 2011 11:30 am
"Zal ik doen. Enig idee wanneer dat volgende feest eraan komt? Ik heb wat in te halen geloof ik!" Alex stak nog een sigaret op en inhaleerde diep. Ja, hij was weer rustig nu. Het kwam allemaal goed.
Christopher
Onderwerp: Re: De stad enzo wo aug 10, 2011 11:32 am
'Sowieso elke vrijdag. Op zaterdagavonden gaan we meestal de stad in, maar geen idee wat er voor vanavond op het programma staat aangezien school net is begonnen. Iedereen is nu pas begonnen met het plannen van de nieuwe feesten et cetera,' antwoordde Chris. Ja, zelfs op dat gebied waren ze eigenlijk ontzettend lui. Maar nouja, ze konden altijd nog uitgaan in de stad dus het maakte zoveel niet uit. 'Je zou eens mee moeten gaan, vind je vast leuk. Hoewel onze eigen feesten beter zijn, maar dit is ook geweldig.' Chris vond dan ook alles wat met feest te maken had geweldig.
Alexander
Onderwerp: Re: De stad enzo wo aug 10, 2011 11:34 am
"Oh, ok. Ik heb niets gepland voor vanavond dus ik denk wel dat ik erbij kan zijn." Hij knikte even en maakte een afspraak met zichzelf: vrienden maken vanavond, niet seks hebben met random meisjes. Deal? Ja hoor...
Christopher
Onderwerp: Re: De stad enzo wo aug 10, 2011 11:38 am
'Top! Ik weet zeker dat je een nieuwe kans krijgt als ik even een goed woordje voor je doe,' zei Chris. Natuurlijk luisterden zijn vrienden naar hem. Zelfs zijn vrienden durfden amper tegen hem in te gaan. Tja, je kon beter zorgen dat mensen bang voor je waren dan dat ze zo over je heen liepen he. Types als Cher zouden nooit ver komen in deze wereld. Het arme kind, hij kreeg bijna medelijden met haar.
Alexander
Onderwerp: Re: De stad enzo wo aug 10, 2011 11:40 am
"Goh, ik tref het echt vandaag.. Dat ik jou nou net tegenkwam." Grinnikte Alex een beetje. Het was ook wel zo.. Als Chris zijn ogen niet had geopend, was hij waarschijnlijk langer met Cher omgegaan. Oh jee.
Christopher
Onderwerp: Re: De stad enzo wo aug 10, 2011 11:45 am
'Dat hoor ik wel vaker ja,' grapte Chris, die vervolgens nog een trek van zijn sigaret kwam. Hij wist niet zeker of Alexander wel doorhad wanneer hij een grapje maakte en wanneer hij serieus was, maar dat was volgens hem vrij duidelijk. En anders kon het hem alsnog vrij weinig schelen. 'Ben je al een beetje bekend met de uitgaansgelegenheden hier?' vroeg hij na een kleine stilte. Het was misschien pas zijn eerste schoolweek, maar het zou toch kunnen dat hij al eerder op stap was geweest? Ja hallo hij had nog geen contact met Alexander gehad hoor.