RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


RPGirlzahahahah
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De stad enzo

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Alexander

Alexander


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 06-08-11

De stad enzo Empty
BerichtOnderwerp: De stad enzo   De stad enzo Emptywo aug 10, 2011 8:34 am

Nadat Alex zijn auto weer was gaan ophalen, gelukkig had hij thuis een reservesleutel, was hij een eindje gaan rondrijden. Intussen dacht hij na over wat hij had gedaan... Met Cher.
Kijk het punt was... Hij was dan wel single, maar was het niet veel te snel gegaan? Wat als zijn ex-vriendin intussen nog steeds liefdesverdriet had en hij was hier de bloemetjes aan het buitenzetten? En dat terwijl hij eigenlijk nog steeds van haar hield. En niet van Cher. Hij was niet eens een beetje verliefd op haar. Althans dat dacht hij. Het was allemaal nogal verwarrend! En hij kreeg een beetje heel erg schuldgevoelens nu. Pffffft.
Toen hij in het stadscentrum kwam, besloot hij even te stoppen bij een klein winkeltje om sigaretten te halen. Hij moest zijn gevoelens maar weer eens wegroken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

De stad enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad enzo   De stad enzo Emptywo aug 10, 2011 8:45 am

Ook Chris was voor de zoveelste keer door zijn sigaretten heen. Dat en het feit dat hij behoefte had aan nieuwe kleding hadden hem naar de stad gebracht. Hij had besloten maar meteen sigaretten te gaan kopen, dan kon hij er tenminste al meteen een opsteken. Chris was zijn vaste sigarettenwinkeltje ingelopen, had afgerekend en merkte toen pas dat er nog iemand voor hem in de rij gestaan had. Bijna, bijna wilde hij zich verontschuldigen, maar zodra hij de persoon herkende hield hij zijn mond stijf dicht. Alexander, de nieuweling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander

Alexander


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 06-08-11

De stad enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad enzo   De stad enzo Emptywo aug 10, 2011 8:49 am

Alex was er niet helemaal bij met zijn hoofd, maar toen hij opeens Chris van school zag, werd hij terug wakker.
"Aha, wie we hier hebben." Zei hij op een beetje misplaatst vrolijke toon. "Nog goed gefeest gisteren?" Het kon hem weinig schelen wat hij nog had gedaan gisteren. Eén ding was zeker, het volgende feest bleef Alex thuis. Wat was dat gedoe toch allemaal? En blijkbaar hadden ze Cher belachelijk gemaakt. Tssk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

De stad enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad enzo   De stad enzo Emptywo aug 10, 2011 8:56 am

'Oh, ja hoor, bedankt voor het vragen,' antwoordde Chris net zo sarcastisch. Niet dat hij zich ook nog maar iets van het feest herinnerde, maar dat wist Alexander niet. Nouja, hij herinnerde zich vanalles, tot het moment dat hij in de jacuzzi gevallen was. Vanaf daar was alles één vage vlek. Alsof er iemand een stuk van zijn geheugen gewist had. Waarom praatte die nieuweling überhaupt tegen hem? Chris had helemaal geen behoefte om hem te spreken. Het enige wat hij deed was hem aankijken met een nogal arrogante blik in zijn ogen. Die jongen snapte er echt nog helemaal niks van he?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander

Alexander


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 06-08-11

De stad enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad enzo   De stad enzo Emptywo aug 10, 2011 8:59 am

Opeens herinnerde Alex zich dat hij had gedacht dat Yael geïnteresseerd was in Chris. Oeh!
"Enneh, heeft Yael nou al toegegeven dat ze je ziet zitten?" Vroeg hij nieuwsgierig, maar nog steeds met dat lachje erbij. Alles was leuk op dit moment. Yay! Hij vond het best grappig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

De stad enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad enzo   De stad enzo Emptywo aug 10, 2011 9:02 am

Yael die hem zag zitten? Een paar tellen lang vormde zich een frons op Chris' gezicht, maar die was al net zo snel weer verdwenen. Hij en Yael waren al jaren bevriend, dat was iets heel anders. 'Gast, waar heb je het over? Je bent hier net een dag,' antwoordde hij een beetje geïrriteerd, waarna zijn o-zo beroemde oogrol volgde. Waar bemoeide meneer de nieuweling zich mee?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander

Alexander


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 06-08-11

De stad enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad enzo   De stad enzo Emptywo aug 10, 2011 9:04 am

"Niet dus.." Alex haalde zijn schouders op. "Jammer!"
Vervolgens betaalde hij zijn sigaretten en draaide zich weer om. Hij vroeg zich toch nog steeds af wat er ooit was misgegaan met die Chris, waardoor zijn karakter nu zo verrot was. Tja..
Terug naar boven Ga naar beneden
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

De stad enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad enzo   De stad enzo Emptywo aug 10, 2011 9:09 am

Hier kon Chris dus absoluut niet tegen. Hoe kwam die nieuweling erbij dat Yael hem leuk zou vinden en waarom deed hij er zo vaag over? Waarom begon hij er überhaupt over? En ging hij zomaar weg?! Niemand ging op zo'n manier weg van Chris, zeker Alexander niet. Na enige twijfel liep Chris toch maar snel achter hem aan. 'Vertel op, hoe kom je daar nu weer bij?' vroeg hij nieuwsgierig. Het ging wel over Yael, ja. En Yael was een van zijn beste vriendinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander

Alexander


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 06-08-11

De stad enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad enzo   De stad enzo Emptywo aug 10, 2011 9:14 am

Alex grijnsde en bleef staan. "Eerst en vooral vind ik het een béétje vreemd dat je het zelf niet doorhebt. Maar oke, dat kan gebeuren hè." Babbelde hij vrolijk. Hij had toch niks anders te doen vandaag, dus waarom niet een beetje de sociale uithangen?
"Ik ben erachter gekomen toen ik net op school aankwam. Ze was heel leuk tegen me, ik vond haar zelfs een schatje, en van zodra jij erbij was werd ze opeens een enorme bitch." Legde hij uit, met wat extra informatie die niet meteen waar hoefde te zijn.
"Dus mijn conclusie was dat ze graag indruk op jou wilde maken en laten zien dat ze heus niet leuk ging doen tegen één of andere nieuwe. En toen confronteerde ik haar ermee, en werd ze opeens helemaal defensief en alles. Wat het feit voor mij alleen maar bevestigde."
Terug naar boven Ga naar beneden
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

De stad enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad enzo   De stad enzo Emptywo aug 10, 2011 9:17 am

'Zo is ze altijd al geweest hoor,' fronste Chris. 'Ze is altijd een beetje bitchy tegen mensen die erom vragen.' En die Alexander die vroeg er overduidelijk om, dat bleek maar weer. Daarbij was Chris de enige die haar een bitch mocht noemen, oké? Toch kon hij niet ontkennen dat die nieuweling hem een beetje in de war bracht. Hij had er eigenlijk nooit zo over nagedacht. Maar ze deed natuurlijk ook nooit aardig tegen dat soort jongens in zijn bijzijn. Niet dat dat de bedoeling was, maar als ze wel zo deed als hij niet in de buurt was..? Hmm..
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander

Alexander


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 06-08-11

De stad enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad enzo   De stad enzo Emptywo aug 10, 2011 9:26 am

"Hoe kan jij nou weten hoe ze is als jij er niet bij bent?" Grinnikte Alex een beetje. "En daarbij, in de week die ik op school heb doorgebract viel het mij sowieso al op dat ze altijd bij je is."
Terug naar boven Ga naar beneden
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

De stad enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad enzo   De stad enzo Emptywo aug 10, 2011 9:28 am

'Ja natuurlijk smartass, ze hoort bij mijn vriendengroep en die is altijd samen,' verdedigde Chris zowel zichzelf als Yael meteen weer. Hij kon het absoluut niet uitstaan als mensen eerder iets doorhadden dan hem, zeker als het over hem of een van zijn vrienden ging. En al HELEMAAL als een of andere nieuweling de betreffende betweter was. Pfuh. Wat dacht hij nou, dat hij Yael beter kende dan Chris? Nou dat ging dus mooi niet door he.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander

Alexander


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 06-08-11

De stad enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad enzo   De stad enzo Emptywo aug 10, 2011 9:34 am

"I'm just saying..." Alex stak zijn handen op en haalde zijn schouders lichtjes op. Ja zeg, dan gaf hij al eens goede raad en dan luisterde meneer nog niet. Nou dan niet he.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

De stad enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad enzo   De stad enzo Emptywo aug 10, 2011 9:38 am

'Je moet niet oordelen voor je genoeg informatie of bewijs hebt,' antwoordde Chris meteen. Hij kon er gewoon absoluut niet tegen dat Alexander meer leek te weten dan hij, of het nu waar was of niet. Want zoals hij het allemaal vertelde klonk het wel logisch, maar.. 'En jij en Cher dan? Je maakt het jezelf wel heel makkelijk door voor haar te kiezen he, mister macho,' merkte hij fronsend op. Hij wist niet meer wat er precies gebeurd was gisteren, maar waarschijnlijk was het niet heel leuk geweest voor hem en Cher. En terecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander

Alexander


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 06-08-11

De stad enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad enzo   De stad enzo Emptywo aug 10, 2011 9:42 am

"Voor haar te kiezen?" Alex fronste even. Ehhhh, wanneer had hij überhaupt een keuze gehad dan?
En wat wist hij over gisterenavond? Niets toch? Nou mooi, want Alex wilde het liefst geheim houden dat hij met Cher naar bed was geweest. "Ik heb helemaal nergens voor gekozen. Doe niet gek."
Terug naar boven Ga naar beneden
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

De stad enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad enzo   De stad enzo Emptywo aug 10, 2011 9:44 am

'Nee, jij hangt vast met iedereen de hele avond op het balkon terwijl er beneden een awesome party is?' vroeg Chris fronsend. 'Of was het gewoon weer een van die boekenclubpraktijken, want daar word ik ook niet bepaald vrolijk van.' Dan kon je net zo goed thuis blijven en een eigen boekenclubparty houden, ja toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander

Alexander


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 06-08-11

De stad enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad enzo   De stad enzo Emptywo aug 10, 2011 9:47 am

"Ik vond het niet zo awesome. En ik vond het ook zo rot dat Yael mij als soort 'date' had gevraagd, terwijl ze me helemaal niet mag." Alex kreeg nu pas door dat dat dus ook part of the plan was geweest. Wat was hij traag zeg..
"Boekenclub?" Eh, wat? Welke boekenclub? Waar had hij het nou weer over?!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

De stad enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad enzo   De stad enzo Emptywo aug 10, 2011 9:53 am

'Dat komt omdat je de hele nacht op het balkon had gezeten. Als je nu ook maar enige moeite had gedaan om mensen te leren kennen was het een stuk leuker geweest.' Jeetje, wat was hij een idioot zeg. Had hij dat zelf nu nog niet door of wat? 'Jullie hebben het leukste gedeelte gemist, alleen omdat jullie zonodig op het balkon wilden zitten. Dan vraag je er ook wel zelf om ja.' Hij negeerde de opmerking over Yael maar, had vrij weinig zin om daarop in te gaan nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander

Alexander


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 06-08-11

De stad enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad enzo   De stad enzo Emptywo aug 10, 2011 9:58 am

"Uh... Ik denk niet dat dat veel verschil zou gemaakt hebben, aangezien ik ook uitgenodigd was om valse redenen." Antwoordde Alex fel. Ja zeg, nu deed hij net alsof Alex vet asociaal was! En toen hij kennis wílde maken, was meneer te arrogant geweest om normaal te reageren. Ja doei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

De stad enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad enzo   De stad enzo Emptywo aug 10, 2011 10:00 am

'Had je daar besef van toen je op het feest was dan?' vroeg Chris op zijn beurt weer. Alexander had natuurlijk een punt, maar vergat dat hij nog nergens van op de hoogte was op het feest zelf. Waarschijnlijk dan. Daarbij kwam dat hij alsnog had kunnen proberen contact te maken met mensen. Dat zou Chris ook gedaan hebben. Dit was wel heel makkelijk opgeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander

Alexander


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 06-08-11

De stad enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad enzo   De stad enzo Emptywo aug 10, 2011 10:03 am

Alex besloot maar om niet te liegen. Het zag er toch niet naar uit alsof het zou uitmaken. Chris moest hem sowieso al niet.
"Nee. Maar het was ook gewoon... Ik zoek altijd plekjes op op feesten. Oude gewoonte." Dat was dan weer de volle waarheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

De stad enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad enzo   De stad enzo Emptywo aug 10, 2011 10:06 am

'Vreemde gewoonte,' antwoordde Chris meteen. Ja hallo, dan was er een feestje, ging je ergens anders zitten? Dat was toch ook echt ontzettend vreemd. 'Je kunt toch ook proberen te socializen? Dat heeft nog nooit iemand pijn gedaan hoor. Je reputatie gaat eraan door meisjes als Cher. Zij neemt iedereen die ze maar krijgen kan. Figuurlijk dan.' Had hij dat zelf niet door ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander

Alexander


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 06-08-11

De stad enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad enzo   De stad enzo Emptywo aug 10, 2011 10:08 am

"Hoezo?" Opeens was Alex één en al oor. Dus Cher was één of andere slet en hij was in de val getrapt? Ugh, typisch. Nochtans had ze gezegd dat ze maar één keer sex had gehad. Of was dat een leugen geweest en wist Chris er meer van?
"Hoe bedoel je.. Precies?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

De stad enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad enzo   De stad enzo Emptywo aug 10, 2011 10:14 am

'Nou, zoals ik het zeg. Ze is ontzettend vervelend en irritant en doet alles om bij onze groep te horen. Niemand vindt haar leuk, dus als iemand haar een keer een nieuweling komt is dat wel een heel makkelijk slachtoffer meteen he. Als er iemand eindelijk een beetje interesse in haar toont vliegt ze er meteen op af. Net een of andere strontvlieg ofzo,' vertelde Chris, die Cher nu wel heel erg beledigde. Maar whatever, hij meende het wel. Ze was zo ontzettend vervelend!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander

Alexander


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 06-08-11

De stad enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad enzo   De stad enzo Emptywo aug 10, 2011 10:19 am

"Oh.." Alex was niet iemand om meteen alle roddels te gaan geloven, maar ergens moest hij toch wel aan het twijfelen gaan. Hij was hier net een week en Chris en zijn vrienden kenden haar al jaren. Er zou vast wel iets van waar zijn?
"Dat heb ik inderdaad niet gemerkt, maar zou wel kunnen.. Ik weet het niet." Alex wreef even door zijn haar en fronste. Ja tof, hij werd steeds meer met zijn neus op de feiten gedrukt: hij had seks gehad met iemand die hij totaal niet kende. Dat klonk cool voor een jongen, maar Alex vond het rot door de hele situatie met zijn ex-vriendin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De stad enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad enzo   De stad enzo Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De stad enzo
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG :: RPG :: RPG-
Ga naar: