RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


RPGirlzahahahah
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Christopher James Campbell

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Christopher

Christopher


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 06-08-11

Christopher James Campbell Empty
BerichtOnderwerp: Christopher James Campbell   Christopher James Campbell Emptyza aug 06, 2011 8:43 am

naam: Christopher James Campbell, maar je kunt hem beter gewoon Chris noemen
leeftijd: 18
geboortedatum: 21 juli 1993
geboortestad: London
innerlijk: Bijdehand, arrogant, zelfverzekerd, nieuwsgierig, aardig als het hem uitkomt, sportief, eigenwijs, spontaan, zorgzaam, naief, roekeloos
uiterlijk:
Christopher James Campbell Tveksamhetens_tid_by_wakeupnaked-d2y3l1j
Christopher James Campbell I__m_just_like_everyone_by_Wakeupnaked
Christopher James Campbell Spring_Beach_by_Wakeupnaked
Christopher James Campbell Belong_with_you_by_Wakeupnaked
Christopher James Campbell D203mcb
Christopher James Campbell Mind_mind_by_Wakeupnaked
geschiedenis: Chris heeft altijd alles gekregen wat hij wilde, behalve aandacht van zijn ouders. Hij is enig kind dus met broertjes of zusjes spelen zat er ook niet in. Niet dat hij hier zo mee zat, Chris was eigenlijk altijd weg van huis om met vriendjes te spelen of wat dan ook. Hij kent dan ook ontzettend veel mensen, en nog meer mensen kennen hem. Hij houdt van feestjes en is altijd wel in om wat te gaan drinken. Het enige nadeel is dat hij soms wat agressief kan worden door de alcohol, en hier al meer dan eens problemen door heeft gehad.
status (imago?) op school: Populair
extra: Chris wilt altijd in het middelpunt van de belangstelling staan en neemt niet graag genoegen met minder



ik doe de rest zodra ik tijd heb maar dan kan ik de plaatjes wegklikken yay en ik ben lui nu dus ik werk later wel uit
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Christopher James Campbell
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG :: Aanmelden :: Aanmelden-
Ga naar: