Aantal berichten : 130 Registratiedatum : 06-08-11
Onderwerp: Christopher James Campbell za aug 06, 2011 8:43 am
naam: Christopher James Campbell, maar je kunt hem beter gewoon Chris noemen leeftijd: 18 geboortedatum: 21 juli 1993 geboortestad: London innerlijk: Bijdehand, arrogant, zelfverzekerd, nieuwsgierig, aardig als het hem uitkomt, sportief, eigenwijs, spontaan, zorgzaam, naief, roekeloos uiterlijk:
geschiedenis: Chris heeft altijd alles gekregen wat hij wilde, behalve aandacht van zijn ouders. Hij is enig kind dus met broertjes of zusjes spelen zat er ook niet in. Niet dat hij hier zo mee zat, Chris was eigenlijk altijd weg van huis om met vriendjes te spelen of wat dan ook. Hij kent dan ook ontzettend veel mensen, en nog meer mensen kennen hem. Hij houdt van feestjes en is altijd wel in om wat te gaan drinken. Het enige nadeel is dat hij soms wat agressief kan worden door de alcohol, en hier al meer dan eens problemen door heeft gehad. status (imago?) op school: Populair extra: Chris wilt altijd in het middelpunt van de belangstelling staan en neemt niet graag genoegen met minder
ik doe de rest zodra ik tijd heb maar dan kan ik de plaatjes wegklikken yay en ik ben lui nu dus ik werk later wel uit